26 września 2011

Konkurs JIKowa Tytułomania - faza druga: głosowanie

Konkurs JIKowa Tytułomania wszedł właśnie w drugą fazę. Serdecznie zapraszamy Was do lektury nadesłanych opowiastek i udziału w głosowaniu. Wszystkie informacje, a przede wszystkim rewelacyjne prace konkursowe, znajdziecie tutaj. Z góry uprzedzam, że czytanie tych opowiastek w miejscach publicznych to nie jest dobry pomysł, proponuję też usunąć wszelkie napoje i produkty spożywcze z zasięgu ręki. :)
W głosowaniu mogą uczestniczyć wszyscy, nie trzeba mieć bloga, nie trzeba być współautorem Projektu Kraszewski. Powiem więcej: można nawet nie znosić twórczości JIKa. Trzeba natomiast mieć poczucie humoru i kilka minut na przeczytanie wszystkich prac oraz wpisanie trzech numerów tekstów, które podobają się najbardziej.
Gwarantuję, że lektura tytułomańskich opowiastek zapewni Wam szampański humor, co w poniedziałkowy poranek jest szczególnie wskazane. 
Głosowanie trwa do przyszłej niedzieli.
Z góry dziękujemy za wszystkie głosy!

4 komentarze:

  1. Miałam coś spłodzić, ale zapomniałam, ale głos oddany w porę :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ~ Monotema
    Następnym razem będzie okazja nadrobić zaległości. :) A za Twój głos bardzo dziękujemy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę, akurat tu trafiłam, gdy się spieszę... :/
    Ale postaram się zajrzeć później i poczytać, jeśli czas mi pozwoli.

    Pozdrawiam

    Sol

    PS. Zapraszam czasem do mnie:
    http://turystycznyprzewodnik.blogspot.com/

    Ponadto przez cały październik (czyli od jutra) będzie u mnie trwał konkurs z fajnymi nagrodami. Będzie mi miło, jeśli weźmiesz udział.

    OdpowiedzUsuń
  4. ~ Sol
    Dziękuję za zaproszenie. Głosować można do jutra do północy, tak więc spokojnie wystarczy czasu. :)

    OdpowiedzUsuń